Feed on
Posts






VROUWEN ONLINE

MANNEN ONLINE


Welkom op Overspel-vreemdgaan.be


Wil je seksueel contact of een seksuele relatie met een ander dan je vaste partner?
Dan ben je hier aan het juiste adres.
Ontmoet mannen en vrouwen met hetzelfde doel.


overspel-vreemdgaan.be is de nieuwe website voor mannen en vrouwen die een tweede relatie zoeken.

Je bent een gehuwde man, en je wilt een minnares?

Je bent een vrouw op zoek naar spanning en avontuur?

Meld je gratis aan bij overspel-vreemdgaan.be en laat je instinct de vrije loop.

Hoe maak je een goed dating profiel?


Verzin een goede nickname.
Zorg voor een volledig dating profiel.
Vertel in je profieltekst wie je bent.
Vertel kort en bondig.
Laat zien dat je humor hebt.
Wees eerlijk.
Let op je spelling en zinsbouw.
Plaats een goede foto van jezelf. (Zeer belangrijk!)
Verwelkom je bezoeker met een glimlach.



Meer over relatie bureaus

Ook zijn mensen veelal niet erg open over hun seksuele activiteiten waardoor de resultaten van enqu?tes sterk afhangen van de manier waarop de respondent bevraagd is. Dit is een logisch gevolg van het feit dat er geen duidelijke definitie is van wanneer er sprake is van seks. Kenmerkend is dat het woord vreemdgaan zowel het eenmalig contact en de seksuele relatie omvat omdat daarmee de suggestie wordt versterkt dat het een automatisch uit het andere volgt. Het ene onderzoek vindt kussen voldoende het andere onderzoek beperkt de definitie van vreemdgaan tot geslachtsgemeenschap. Hoewel veel mensen met een vaste relatie wel eens zin hebben in seks met een ander dan de vaste partner. Wanneer iemand die getrouwd is vreemdgaat spreken we ook wel van een buitenechtelijke relatie of echtbreuk. Vaak wordt dit gezien als immoreel gedrag. Uit onderzoek komen zeer wisselende cijfers naar voren over het percentage mensen dat wel eens vreemdgaat. Bij


11 bureaus in Nederland actief als Facebook "Preferred Marketing ...

Facebook heeft altijd een sterke relatie onderhouden met de verschillende spelers in het Facebook ecosysteem, met name als het gaat om de ondersteuning bij het ontwikkelen van producten die het platform verrijken en ...
lees verder

Gepost op: 8 October 2013

'Bureaus beloven te veel' | Incentive online

Reclamebureaus beloven vaak meer dan ze kunnen waarmaken. Zij zouden meer energie moeten steken in een consistente communicatie met hun opdrachtgevers. Dit komt naar voren uit onderzoek van TDM naar de relatie ...
lees verder

Gepost op: 2 September 2013

Grip op marketing uitgaven – een sprookje? - Emeritor

De marketeer sprak in gloedvolle bewoordingen over zijn geweldige relatie met bureau A. De inkoper was onder de indruk: de marketeer en het bureau moesten samen wel érg succesvol zijn in de markt. Maar de inkoper zag ...
lees verder

Gepost op: 2 July 2013




France | Germany | Spain | Portugal | UK | Ireland | Netherlands | Italy | Serbia | Kosovo
Norway | Sweden | Denmark | Czech Republic | Montenegro | Russia | Bosnia Herzegovina
North America | South America | Asia | Oceania